Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Βόλεϊ ανδρών: Πρωταθλητής Ελλάδας και φέτος ο ΠΑΟΚ

ΟΠΑΔΟΙ
Στο κατάμεστο «Παλατάκι», ο ΠΑΟΚ έκανε ακόμα μία ανατροπή, νίκησε 3-2 σετ τον Φοίνικα Σύρου και κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα Ελλάδας (με 3-1 νίκες στους τελικούς)!






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.