Υποχώρησαν την Δευτέρα τα futures του "μαύρου χρυσού", μετά το ράλι της
προηγούμενης εβδομάδας, με φόντο τα σημάδια που δείχνουν αύξηση της
παραγωγής αργού παγκοσμίως.
Ανέκαμψε η κουβετιανή παραγωγή, μετά τον τερματισμό της απεργίας των εργαζομένων στα διυλιστήρια της χώρας, ενώ και η παραγωγή του Ιράκ κατέγραψε ισχυρή άνοδο.
Το αμερικανικό αργό υποχώρησε 1,09 δολάρια ή 2,5% στα 42,64 δολάρια το βαρέλι.
Ανέκαμψε η κουβετιανή παραγωγή, μετά τον τερματισμό της απεργίας των εργαζομένων στα διυλιστήρια της χώρας, ενώ και η παραγωγή του Ιράκ κατέγραψε ισχυρή άνοδο.
Το αμερικανικό αργό υποχώρησε 1,09 δολάρια ή 2,5% στα 42,64 δολάρια το βαρέλι.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/573207/upohorisi-stin-timi-tou-argou-petrelaiou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.