Με αιχμές κατά «εκείνων που αποφάσισαν την κατάργηση της ΟΝΝΕΔ» υπέβαλε την παραίτησή του από τη θέση του γραμματέα της ΝΔ ο Ανδρέας Παπαμιμίκος.
Στην επιστολή του ο κ. Παπαμιμίκος αναφέρει ότι κάποιοι έψαχναν άλλοθι για να τον διαγράψουν. Υποστηρίζει ότι «Η αλήθεια βεβαίως είναι πως δεν ήμουν αρεστός. Δεν εξαρτιόμουν από μηχανισμούς και έλεγα πάντα ελεύθερα την άποψή μου. Όπως έκανα και πρόσφατα σχετικά με την θεσμοθέτηση τάσεων στο εσωτερικό της παράταξής μας, πρόταση που όπως γνωρίζετε θα κατέθετα για ψηφοφορία στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας». Ο κ. Παπαμιμίκος αναφέρει ότι αναλαμβάνει ευθύνες που του αποδίδονται αλλά δεν του αναλογούν και ότι «Υπέβαλα την παραίτησή μου από Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής και μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας για να διευκολύνω τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη στον οποίο πραγματικά εύχομαι καλή επιτυχία και μακάρι να καταφέρει να ξαναενώσει την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.