Ένα καλό τρίτο δεκάλεπτο ήταν αρκετό για τον Ολυμπιακό, ώστε να «χτίσει» μία διαφορά και να νικήσει 77-73 το μαχητικό Ρέθυμνο, περιμένοντας πλέον έναν εκ των ΑΕΚ ή ΠΑΟΚ στα ημιτελικά της Α1.
Οι «ερυθρόλευκοι» φόρτσαραν μόνο στο τρίτο δεκάλεπτο απέναντι στο μαχητικό σύνολο του Θανάση Σκουρτόπουλου, όπου πήραν τη νίκη με 77-73 και έτσι με 2-0 προκρίθηκαν στα ημιτελικά της Α1, όπου περιμένουν έναν εκ των ΑΕΚ ή ΠΑΟΚ.
Περισσότερα στο http://www.bankasport.gr/ένα-δεκάλεπτο-χρειάστηκε-ο-ολυμπιακό/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.