Ο Ολυμπιακός έκανε ένα εντυπωσιακό... ξέσπασμα στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με το Ρέθυμνο και έχοντας ως μεγάλους πρωταγωνιστές τους Λοτζέσκι και Παπανικολάου έφτασε στη νίκη με σκορ 102-71, κάνοντας το 1-0 στη σειρά.
Οι «ερυθρόλευκοι» στο πρώτο ημίχρονο δεν ήταν ιδιαίτερα καλοί αμυντικά, όμως στην επανάληψη η εικόνα άλλαξε τελείως και έτσι ήρθε η εύκολη νίκη. Κορυφαίοι οι Λοτζέσκι και Παπανικολάου που πέτυχαν από 21 πόντους, αλλά και ο Στρόμπερι που έβαλε 15.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.