Σκληρή κριτική κατά της Κυβέρνησης άσκησε μέσω του λογαριασμού του στο Twitter ο ανεξάρτητος βουλευτής, Χάρης Θεοχάρης...
Ο λόγος οι χθεσινές εξελίξεις στο Eurogroup.
«Πήρε σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ 5 χρόνια για να φέρουν 2 μνημόνια. ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το έκαναν σε 18 μήνες.
Ο λόγος οι χθεσινές εξελίξεις στο Eurogroup.
«Πήρε σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ 5 χρόνια για να φέρουν 2 μνημόνια. ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το έκαναν σε 18 μήνες.
Επιτάχυνση καταστροφής#trito_mnimonio», έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.