"Με ένα αχ... του δίνω αέρα..."
Τρεις διαφορετικές μουσικές προσωπικότητες, ο Μάνος Αχαλινωτόπουλος, ο Θοδωρής Κοτονιάς και η Σοφία Μάνου συναντιούνται στη σκηνή του "Ρυθμός Stage" για δύο ακόμα Πέμπτες 10 και 17 Μαρτίου και παρουσιάζουν τη μουσική παράσταση με τίτλο "Με ένα αχ... του δίνω αέρα...".
Σε μια εποχή που ακροβατούμε ανάμεσα στη μονότονη πραγματικότητα και την παράνοια, ψάχνοντας να βρούμε διεξόδους διαφυγής έρχονται τρεις διαφορετικές προσωπικότητες να μας "σώσουν", να φυσήξουν δυνατά και να δώσουν αέρα σε όλα μας τα προβλήματα.
Ο Μάνος Αχαλινωτόπουλος, βιρτουόζος στο κλαρίνο, στο ζουρνά, στις φλογέρες, στο kaval και σε άλλα παραδοσιακά πνευστά όργανα παρέα με τον Θοδωρή Κοτονιά, έναν από τους πιο ταλαντούχους τραγουδοποιούς της γενιάς του (Άνοιξη, Κλειδιά, Το μπαλόνι, Κάνε μια ευχή) και την ανερχόμενη Σοφία Μάνου, μία από τις βασικές ερμηνεύτριες του Γιάννη Μαρκόπουλου, εμπνέονται μελωδίες για τον "Υάκινθο", γράφουν ιστορίες για την "Ηλιογέννητη" ψάχνοντας να βρουν την "Άνοιξη" της καρδιάς μας και τα "Κλειδιά" τα βράδια του χειμώνα... "Κάτι βράδια σαν κι αυτό"!
Ρυθμός Stage
Πέμπτη 10 και 17 Μαρτίου
Πέμπτη 10 και 17 Μαρτίου
Ώρα έναρξης: 22.30
Είσοδος στο μπαρ: 12 ευρώ με μπύρα ή κρασί

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.