Ο προπονητής του Ολυμπιακού δεν θα βρεθεί σήμερα στην συνδρομητική τηλεόραση, όπου είχε προγραμματιστεί να δώσει «live» συνέντευξη.Την Πέμπτη 17/3 και όχι σήμερα, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, θα είναι ο Μάρκο Σίλβα στο στούντιο της εκπομπής «Ώρα των Πρωταθλητών» (21.00, Novasports 1).
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η αλλαγή οφείλεται σε προσωπικό πρόβλημα του προπονητή του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.