Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

«H ΕΠΟ θα δώσει λύση, μας δικαίωσε η FIFA»!

Για τους λόγους που δεν υπήρξε συμφωνία με τους εκπροσώπους FIFA και UEFA μίλησε ο Σταύρος Κοντονής, ο οποίος …πέταξε το μπαλάκι στην ΕΠΟ για το Κύπελλο και εξήγησε γιατί δικαιώθηκε, παρότι δεν διέκοψε και το πρωτάθλημα!

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού μιλώντας μετά το τέλος της συνάντησης ανέφερε μεταξύ άλλων πως δεν υπήρξε συμφωνία και πως από την στιγμή που η υπόθεση της διακοπής του Κυπέλλου έχει πάει στο ΣτΕ, δεν γίνεται να παρθεί απόφαση να ξαναρχίσουν οι αγώνες. Κυρίως όμως έριξε το... μπαλάκι στην ΕΠΟ, τονίζοντας συνεχώς πως είναι στο χέρι της Ομοσπονδίας να βρεθεί λύση στο πρόβλημα, ενώ τόνισε ότι υπάρχει ομολογία εκ μέρους της FIFA ότι υπάρχει πρόβλημα στο ελληνικό ποδόσφαιρο.


Αναλυτικότερα στο sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.