Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Το σχόλιο του Βαγγέλη Περρή για το τραγούδι της Eurovision


Η φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision με το τραγούδι "Utopian Land" και το συγκρότημα "Argo" ανακοινώθηκε αυτή την εβδομάδα και δεν θα μπορούσε να περάσει ασχολίαστη από τον Βαγγέλη Περρή.
Ο γνωστός δημοσιογράφος έγραψε στη στήλη του "Autocue" στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" «Οι στίχοι του τραγουδιού που η νέα ΕΡΤ στέλνει στη Eurovision λένε τα εξής: "Δυο ώρας αναμένουμε στο airbahal/ βγάλω τα στύπα και ο Κότσον πα έβγαλεν το μπουκάλ/ χοπ σαλούτ παρακάθα και ποτία/ πίνουμε βότκας κι η γιαγιά μ' γαβουρλεύει χαψία". Επιβεβαιώνεται ο σ.Τσακνής, που είχε δηλώσει ότι η ελληνική συμμετοχή θα δώσει "μαθήματα ανθρωπιάς στην Οικουμένη"!».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.