Είχε σφυρίξει και σε άλλο φετινό ντέρμπι τους Πειραιώτες…
Ο Γιώργος Κύζας από τον σύνδεσμο της Δράμας ορίστηκε να διευθύνει το μεγάλο ντέρμπι της 26ης αγωνιστικής μεταξύ του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό.
Από φέτος είναι διεθνής διαιτητής, ενώ στον πρώτο γύρο σφύριξε και το ντέρμπι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ, το οποίο είχε λήξει με 4-0 υπέρ των Ερυθρολεύκων.
Βοηθοί του Κύζα θα είναι οι Χρήστος Ακρίβος και Γεώργιος Δημητριάδης, ενώ τέταρτος ορίστηκε ο Σταύρος Μάνταλος. Τέλος, παρατηρητής θα είναι ο Μιχάλης Καλαθενός.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/329833/bgike-o-diaititis-gia-ntermpi-olympiakos-–-panathinaikos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.