H δημοσιογράφος και παρουσιάστρια της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο Star παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Δημοκρατία και στη δημοσιογράφο Κωνσταντίνα Γαρνέλη.
- Ποια εκπομπή βλέπετε με ευχαρίστηση και ποια όχι; Γιατί;
Είμαι μαζόχα. Βλέπω τα πάντα λόγω δουλειάς. Μ΄αρέσει ο «Τροχός της τύχης» και το «Happy Day». Δεν μ΄αρέσει το «Κάτι ψήνεται» και το «Parole» της Αννίτας Πάνια, που εκτιμώ και πιστεύω πολύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.