Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Ντου οπαδών, ξύλο με τα ΜΑΤ και χημικά

ΔΙΑΚΟΠΗ


Το ντέρμπι της Τούμπας δεν ξανάρχισε ποτέ. Μετά τη διακοπή λόγω φωτοβολίδων και εισβολής οπαδών στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας, οι δύο ομάδες βγήκαν ξανά στον αγωνιστικό χώρο, αλλά είχαμε νέα εισβολή οπαδών και ξύλο με τα ΜΑΤ!




http://www.filathlos.gr/ellada/206913-ntoy-opadon-xylo-me-ta-mat-kai-chemika




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.