Βαριά ήττα με 98-66 γνώρισε από τη Χίμκι ο Ολυμπιακός, με τους Πειραιώτες να γνωρίζουν τον αποκλεισμό μετά από πολλά χρόνια από τα Play-Off της Euroleague.
Ναυάγιο η παρουσία του Ολυμπιακού στη Ρωσία, πέρα από το πρώτο δεκάλεπτο δεν κατάφερε να απειλήσει τη Χίμκι, η οποία όπως φαίνεται και από το τελικό αποτέλεσμα πήρε τη νίκη... περπατώντας. Μεγάλη ζημιά έκαναν στον Ολυμπιακό οι Σβεντ, Κόπονεν και Ράιτ, ενώ για τον πρωταθλητή Ελλάδας σχεδόν κανένας παίκτης δεν διασώθηκε, καθώς ο Παπανικολάου έμεινε από δυνάμεις στο ημίχρονο και στη συνέχεια διαλύθηκε όλο το... οικοδόμημα του Σφαιρόπουλου.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/54582/tragodia-sti-rosia-gia-ton-olympiako
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.