ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ανεβαίνει το επίπεδο συναγερμού στην Ευρώπη και την Ελλάδα με αφορμή το πολλαπλό τρομοκρατικό χτύπημα των τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους στις Βρυξέλλες.
Σύμφωνα με τον "Ελεύθερο Τύπο" της Κυριακής, μέχρι πρότινος η Ελλάδα βρισκόταν στο επίπεδο 1 στη σχετική ευρωπαϊκή έκθεση εκτίμησης κινδύνου. Ωστόσο, μετά τις επιθέσεις σε Γαλλία και Βρυξέλλες, συναρτήσει των εξελίξεων στο προσφυγικό, "σκαρφάλωσε" στο επίπεδο συναγερμού "2".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.