Ο Μάρκο Σίλβα σε δηλώσεις του στη NOVA τόνισε πως επειδή ακόμα δεν έχει παρθεί οριστική απόφαση για το Κύπελλο, εκείνος θα συνεχίζει να προετοιμάζει την ομάδα σαν να πρόκειται να γίνει ο τελικός, ενώ τόνισε πως θα πάρει χρόνο συμμετοχής και ο Στέφανος Καπίνο κάποια στιγμή.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/331162/emeis-tha-doyleyoyme-san-na-prokeitai-na-ginei-o-telikos

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.