Tο… κατάφερε και αυτό ο ΠΑΟΚ. Aν και κέρδιζε με 1-0 στο ημίχρονο, εν τέλει έφυγε με άδεια χέρια από την Κομοτηνή, με τον Πανθρακικό να χτυπάει στο τέλος και να πετυχαίνει μία σπουδαία ανατροπή (2-1), η οποία ωστόσο δύσκολα θα έχει αντίκρισμα για τους γηπεδούχους που μοιάζει εδώ και καιρό να έχουν χάσει το... τρένο της παραμονής.
Περισσότερα στο filathlos.gr
Περισσότερα στο filathlos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.