Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Τιμωρεί τον Παππά η ΚΕΔ

ΠΑΠΠΑΣ

Ο παρατηρητής του αγώνα ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός, Μιχαήλ Καλαθενός όπως φαίνεται δεν έβαλε καλό βαθμό στον Ανδρέα Παππά,  με αποτέλεσμα ο διαιτητής να «μπαίνει στο ψυγείο» προς το παρόν.

Μάλιστα σύμφωνα με την «Live Sport» στον διαιτητή χρεώνεται πως δεν έδωσε από ένα πέναλτι σε κάθε ομάδα, όπως και η μη οριστική διακοπή του αγώνα, όταν ο Μάρκο Σίλβα δέχθηκε στην πλάτη το ποτήρι με το νερό.



http://www.filathlos.gr/diaitesia/207500-timorei-ton-pappa-e-ked

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.