Ανέβηκαν επικίνδυνα οι τόνοι στην συνεδρίαση της Λίγκας…
Μεγάλη ένταση και φωνές υπήρξαν λίγο πριν τις 18.00 στην συνεδρίαση της Σούπερ Λιγκ. Αν και οι πόρτες είναι κλειστές, οι φωνές ακούστηκαν μέχρι έξω και όλοι καταλάβαμε πως βρισκόταν σε εξέλιξη τσακωμός ανάμεσα στην πλευρά του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν, οι εκπρόσωποι του Ολυμπιακού ενοχλήθηκαν εντόνως από τα όσα είπε ο Ιβάν Σαββίδης και απείλησαν με αποχώρηση από την σύσκεψη!!
Θυμίζουμε ότι στη συνάντηση τον Ολυμπιακό εκπροσωπούν οι Θεοδωρίδης, Γιαννίκος και Καραπαπάς, ενώ δεν βρίσκεται εκεί ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.