Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο γράφει στο blog του στο NBA Greece για τα play-offs, τον πλέι-μέικερ Γιάννη και την ημέρα κατά του ρατσισμού.
«Σήμερα είναι μία ιδιαίτερη μέρα, αφού είναι αφιερωμένη ενάντια στον ρατσισμό. Είμαι πανευτυχής που γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα, γιατί δεν ένιωσα ποτέ ότι με αντιμετωπίζουν διαφορετικά λόγω του χρώματος του δέρματός μου. Γνωρίζω ότι σε πολλές χώρες υπάρχει η ξενοφοβία, αλλά νομίζω ότι όλα λύνονται με ένα χαμόγελο και με καλή διάθεση», γράφει και συνεχίζει:
«Έμαθα μεγαλώνοντας να είμαι χαμογελαστός και να έχω πάντα καλή πρόθεση. Βλέπω τους συμπατριώτες μου να αγκαλιάζουν με θέρμη τους πρόσφυγες και να δείχνουν αλληλεγγύη και αυτό με κάνει περήφανο για την καταγωγή μου. Αυτό είναι το πιο ηχηρό μήνυμα κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Ο δρόμος για την καταπολέμηση του ρατσισμού και των διακρίσεων είναι μακρύς, αλλά η Ελλάδα δείχνει το δρόμο σε αυτή τη δύσκολη περίοδο και χαίρομαι γι’ αυτό!».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.