Τι αποφάσισε ο Σταύρος Κοντονής για τον ημιτελικό του Κυπέλλου;
Με απόφαση του υφυπουργού Αθλητισμού, Σταύρου Κοντονή και των συναρμοδίων φορέων, αναβλήθηκε ο πρώτος ημιτελικός του κυπέλλου Ελλάδας, που επρόκειτο να γίνει απόψε (19:30) στο ΟΑΚΑ, ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον Ατρόμητο.
Μία κίνηση λίγο ως πολύ αναμενόμενη, καθώς από το πρωί είναι γνωστή η σκέψη του υφυπουργού...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.