Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Ολυμπιακός: Με Ομάρ και Σιόβα στην Τούμπα

Με Ομάρ και Σιόβα στην Τούμπα

Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ, με τον Μάρκο Σίλβα να συμπεριλαμβάνει κανονικά στην αποστολή τους Σιόβα και Ομάρ ωστόσο εκτός έμειναν τελικά οι Μαζουακού και Ζντιέλαρ. 

Αναλυτικά η αποστολή του Ολυμπιακού για το ματς της Τούμπας:
Μποτία, Καμπιάσο, Ντα Κόστα, Ντομίνγκεζ, Ελαμπντελαουί, Φορτούνης, Φουστέρ, Ιντέγε, Καπίνο, Κασάμι, Λάτσι, Μιλιβόγεβιτς, Πουλίδο, Ρομπέρτο, Σαλίνο, Σεμπά, Σιόβας, Τσιμίκας, Βούρος. 




www.redder.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.