Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Η ΕΡΤ έβγαλε δελτίο από την Ειδομένη

Η ΕΡΤ έβγαλε δελτίο από την Ειδομένη

Από την Ειδομένη μεταδόθηκε τη Δευτέρα το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ, με τον Πάνο Χαρίτο.

Ο δημοσιογράφος παρουσιάζει το δελτίο από τον προσφυγικό καταυλισμό, υπό άσχημες καιρικές συνθήκες.

«Καλησπέρα σας από την Ειδομένη που είναι το επίκεντρο της προσφυγικής κρίσης στην Ευρώπη, την Ειδομένη της αγωνίας χιλιάδων ξεριζωμένων και της ελπίδας για ένα μέλλον ειρηνικό σε κάποια χώρα της Ευρώπης», ανέφερε εισαγωγικά ο Πάνος Χαρίτος.






http://www.newsbeast.gr/media/arthro/2162506/i-ert-evgale-deltio-apo-tin-idomeni

Πηγή βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=J9Pz8D0ccyU

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.