Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Τα μαζεύει μετά το σάλο ο Μάρδας! «Σχήμα λόγου η φράση για πόλεμο με την Τουρκία»


Ο μόνος δρόμος είναι η διπλωματία διευκρίνισε ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας μετά το σάλο που δημιουργήθηκε. 
Όπως εξήγησε  η φράση του για πόλεμο με την Τουρκία ήταν «σχήμα λόγου» και ότι εννοούσε πως επειδή δεν μπορούμε να πάμε σε πόλεμο πρέπει να δώσουμε διπλωματική λύση.
Όπως μετέδωσε στον Real Fm 97,8 ο υφυπουργός Εξωτερικών διευκρίνισε ότι ολόκληρο το πνεύμα της συνέντευξης είναι ότι ο μόνος δρόμος είναι η διπλωματία και αυτό ήθελε να πει, ότι δηλαδή η Ελλάδα επιζητεί επίλυση των θεμάτων δια της διπλωματικής οδού.
Είχε προηγηθεί συνέντευξη του κ. Μάρδα στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα FM όπου ανέφερε ότι η χώρα μας θα πρέπει να κινηθεί διπλωματικά, διαφορετικά ο άλλος τρόπος είναι ο πόλεμος.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.