Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Βόμβα Κοντονή για Κύπελλο - Τι είπε για Ολυμπιακό και ΠΑΟ!

Βόμβα Κοντονή για Κύπελλο - Τι είπε για Ολυμπιακό και ΠΑΟ!












Ο Σταύρος Κοντονής παρέθεσε συνέντευξη Τύπου όπου μίλησε για όλα όσα συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, για την ματαίωση του Κυπέλλου, αλλά και το φιάσκο της συνάντησης με τους τέσσερις μεγάλους.

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε σε όλα τα ζητήματα που απασχολούν το ελληνικό ποδόσφαιρο τον τελευταίο καιρό και τόνισε πως δίνει μάχη έτσι ώστε να μην πραγματοποιηθεί η συνέχεια του Κυπέλλου.
"Πήρα την πρωτοβουλία να μιλήσω σήμερα. Υπάρχει έκρυθμη κατάσταση και πολλοί το εκλαμβάνουν ως αδυναμία. Επιδίδονται την τελευταία περίοδο σε ψευδολογία. Κάποιες φορές είναι με δόλο και έχει στόχο τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης", είπε αρχικά ο κ.Κοντονής.
Και πρόσθεσε: "Σκοπός της κυβέρνησης δεν είναι να ασχολείται μονίμως με τα ζητήματα του ποδοσφαίρου. Όμως η διαπλοκή των προηγούμενων κυβερνήσεων με τους παράγοντες του ποδοσφαίρου, το έχουν οδηγήσει σε αυτή τη θέση σήμερα. Αναξιοπιστία και καχυποψία επικρατεί. Ακόμη κι αν υπάρχουν ανθρώπινα λάθη".
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Υφυπουργός Αθλητισμού: "Η Κυβέρνηση έχει χαράξει πορεία, όπως την εξήγησε ο πρωθυπουργούς. Εξυγίανση και διαφάνεια. Δεν θα παρεκλείνουμε ούτε εκατοστό. Θέλω να τους πω ότι η Κυβέρνηση ενδιαφέρεται για την άποψη της κοινής γνώμης κι όχι των οργανωμένων οπαδικών στρατών. Αντιλαμβανόμαστε πως λειτουργούν και για ποια συμφέροντα αγωνίζονται. Όλα ξεσκεπάζονται σιγά σιγά. Θέλω επίσης να τονίσω προς όλους ότι η κυβέρνηση θα κρατήσει ίσες αποστάσεις έναντι όλων. Δεν είμαστε εδώ ούτε ως οπαδοί, ούτε ως συμπαθούντες, ούτε για να εξισώσουμε παρανομίες. Αλλά να επιβάλλουμε τον νόμο προς πάσα κατεύθυνση. Όποιος αισθάνεται ότι αδικείται μπορεί να στραφεί στην ελληνική δικαιοσύνη".
Για τον αθλητικό Νόμο: "Πριν δέκα μήνες η βουλή ψήφισε έναν νόμο και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία για την αντιμετώπιση φαινομένων βίας. Μεταξύ των διατάξεων που ψηφίστηκαν είναι η στελέχωση των πειθαρχικών οργάνων ποδοσφαίρου, της ΕΠΟ με τακτικούς δικαστές. Τότε η πλειοψηφία των ομάδων τοποθετήθηκαν θετικά. Μετά την ψήφιση δήλωσαν ότι ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί. Δυστυχώς δεν υπάρχει απόφαση των πειθαρχικών οργάνων, που είναι στελεχωμένα από τακτικούς δικαστές, που να μην προκαλούν ανακοινώσεις. Ερωτώ μπορούν να μας πουν ποιοι επιτέλους θέλουν να δικάζουν; Με το προηγούμενο καθεστώς είχαν όλοι αντιρρήσεις. Δεν τους κάνουν ούτε οι τακτικοί δικαστές;
Από αυτή τη θέση και με βάσει το νόμο της 13ης Μαΐου και της στελέχωσης των πειθαρχικών οργάνων από πειθαρχικούς δικαστές θα εμπιστευτώ την κρίση αυτών των ανθρώπων. Μπορεί κάποιες φορές να είναι λανθασμένη, αλλά δεν είναι ποτέ με δόλο. Όποιος αισθάνεται ότι αδικείται, μπορεί να προσφύγει στα αρμόδια όργανα".
Για τις ποινές που επιβάλλονται: "Εκείνο που ξεπερνά κάθε έννοια αντικειμενικής κρίσης είναι ότι υπάρχουν ανακοινώσεις ομάδων που καταλογίζουν τις ποινές που επιβάλει το πειθαρχικό όργανο της ΕΠΟ, στον υφυπουργό αθλητισμού. Από που και ως πού! Γιατί γίνεται αυτή η αθλιότητα; Γιατί γίνεται επί μονίμου βάσεως; Εκτός κι αν θέλουν να πουν ότι οι τακτικοί δικαστές άγονται και φέρονται. Το οποίο είναι αθλιότητα. Ή να θέλουν να αποψιλώσουν από οποιοδήποτε κύρος αυτά τα όργανα.
Τι γίνεται τέλος πάντων για να στραφούν οι οπαδικοί στρατοί που εξυπηρετούν οπαδικά συμφέροντα εναντίον της Κυβέρνησης; Ας μιλήσουν καθαρά. Γιατί αυτή η ακατάσχετη ψευδολογία, γιατί αυτή η δολιότητα;".
Για τη συνάντηση με τους μεγάλους: "Σχετικά με τη συνάντηση που επρόκειτο να γίνει με τους προέδρους των μεγάλων ΠΑΕ , γράφτηκαν πολλά που ξεπερνούν κάθε φαντασία. Είχα δηλώσει ότι οι πρόεδροι των μεγάλων ΠΑΕ καλό θα είναι αντί να αναλώνονται στην έκδοση πολεμικών ανακοινώσεων να συζητήσουν τα προβλήματα του ποδοσφαίρου.
Με ιδιαίτερη χαρά πληροφορήθηκα ότι όλοι συμφώνησαν να καθίσουμε στο τραπέζι να συζητήσουμε. Σεβαστή η απόφαση του Παναθηναϊκού να μην κάτσει. Δεν μου πέφτει λόγος να κρίνω. Περιμέναμε την απάντηση των υπολοίπων- μας είπαν βεβαίως θα έρθουμε. Επί σχεδόν 15 μέρες περιμέναμε την απάντηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Γι΄αυτό έγινε η δημοσιοποίηση της συνάντησης όταν μας απάντησαν θετικά. Μου προκαλεί εντύπωση πως ενώ ήταν γνωστό, την ημέρα που θα γινόταν η συνάντηση, υπήρξε τοποθέτηση του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών. Δεν θα κρίνω το νομικό υπόβαθρο μιας τέτοιας απόφασης. Μου προκαλεί εντύπωση πώςς στο και πέντε υπήρξε τέτοιο ζήτημα. Υπήρξαν τοποθετήσεις που αγγίζουν τα όρια της τερατολογίας. Τι ευθύνη είχε το υπουργείο και εγώ για τη ματαίωση της συνάντησης. Είχα τη δυνατότητα να θέτω ερωτήματα αν μπορεί ο πρόεδρος του Ολυμπιακού να συμμετάσχει; Το πιο ευγενικό που θα μπορούσε να κάνει ο Εισαγγελέας αν τον ρώταγα ήταν να μου κλείσει το τηλέφωνο".
Για το Κύπελλο Ελλάδας: "Δεν ξέρω από που προκύπτει ότι την απόφαση που λάβαμε μετά από μεγάλη σκέψη, επιθυμούμε να την ακυρώσει το Συμβούλιο της Επικρατείας. Στις 13:30 αύριο (σ.σ. 29/3) είναι η συνεδρίαση. Σας καλώ να την παρακολουθήσετε για να δείτε την πληρότητα των νομικών ισχυρισμών που εισφέρει στη συζήτηση το υπουργείο. Αν βγάλετε συμπέρασμα ότι η υπόθεση αυτή να οδηγηθεί σε δικαστική ήττα, τότε κάτι δεν θα έχω καταλάβει εγώ καλά. Εμείς δίνουμε μάχη για την επιβεβαίωση της απόφασής μας. Ήταν βάσιμη και νομικά και ως μέτρο δίνει λύση σε ένα σοβαρό πρόβλημα αυτό της δημόσιας τάξης. Την Τετάρτη θα δεχθώ αντιπροσωπεία της ΦΙΦΑ και της ΟΥΕΦΑ".



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.