Πρόταση νόμου για τη λήψη άμεσων μέτρων ανακούφισης των ανέργων κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ.
Το ΚΚΕ υποστηρίζει, ότι η λήψη των μέτρων που περιέχονται στη πρόταση νόμου έχουν επείγοντα και επιτακτικό χαρακτήρα για την ανακούφιση των ανέργων. Ακόμα, το Κομουνιστικό Κόμμα χαρακτηρίζει «τα νεανικά “προγράμματα απασχόλησης” που υλοποιούν η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι κυβερνήσεις σε όλες τις χώρες κοροϊδία και βαθιά εκμετάλλευση» και το θεσμό της μαθητείας, «έδαφος για παραπέρα εκμετάλλευση και τζάμπα εργασία».
Με την πρόταση νόμου το ΚΚΕ ζητά, το επίδομα ανεργίας να παρέχεται σε όλους τους άνεργους χωρίς όρους και να ανέρχεται στα 600 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.