Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Κατευθείαν ΣΕΦ ο Ολυμπιακός

OSFP-SEF

H αποστολή του Ολυμπιακού επέστρεψε από την Γερμανία και οι πρωταθλητές Ελλάδας πήγαν κατευθείαν στο ΣΕΦ.

Οι ερυθρολευκοι προπονήθηκαν σε χαλαρούς ρυθμούς, καθώς είχε προηγηθεί ένα δύσκολο ταξίδι αλλά και ο αγώνας με την Μπάμπεργκ και ο Ντι Τζέι Στρόμπερι συμμετείχε στο πρόγραμμα της ομάδας. Ο Αμερικανός γκαρντ-φόργουορντ δεν είχε αγωνιστεί απέναντι στην Μπάμπεργκ - καθώς είχε ταλαιπωρηθεί από τενοντίτιδα στον αχίλλειο τένοντα - και παρότι σήμερα προπονήθηκε, η συμμετοχή του στο παιχνίδι της 22ης αγωνιστικής παραμένει αμφίβολη.


http://www.filathlos.gr/olympiakos/211134-kateytheian-seph-o-olympiakos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.