Ευθύνες στο ΔΝΤ για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης της αξιολόγησης επιρρίπτει ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης με συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής. «Η καθυστέρηση της αξιολόγησης αποτελεί ευθεία υπονόμευση της προσπάθειας που κάνει η χώρα και η παρούσα κυβέρνηση, προκειμένου να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις για να μπούμε στον αναπτυξιακό κύκλο. Η ευθύνη του Ταμείου είναι τεράστια γι' αυτή την εκκρεμότητα...», τονίζει.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/162109/voytsis-terastia-i-eythyni-toy-dnt-gia-tin-kathysterisi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.