Ο τεχνικός του Ολυμπιακού καταστρώνει τα πλάνα του για το μεγάλο ντέρμπι εναντίον του "τριφυλλιού" και ήδη έχει αρχίσει να έχει στο μυαλό του την 11άδα που θα ξεκινήσει.
Το καλό νέο από την χθεσινή προπόνηση ήταν η είσοδος του Πάρντο, ο οποίος αν είναι απολύτως καλά θα χρησιμοποιηθεί από τον Πορτογάλο, που θα έχει στο βασικό σχήμα τον φορμαρισμένο Φουστέρ, με τον Ντουρμάζ να είναι αμφίβολος.
Επίσης, ο Καμπιάσο αναμένεται να ξεκινήσει στο αρχικό σχήμα όπως και στην Τούμπα, ενώ ο Σίλβα περιμένει να δει αν θα είναι έτοιμος και ο Μαζουάκου. Στο κέντρο της άμυνας την θέση του Ντα Κόστα θα πάρει -όπως όλα δείχνουν- ο Δημήτρης Σιόβας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.