Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια των πέντε Θεσσαλών ορειβατών στην περιοχή της Βρύναινας Αλμυρού, που εντοπίστηκαν και είναι καλά στην υγεία τους.
Οι πληροφορίες του magnesianews.gr, αναφέρουν ότι οι πέντε άνδρες (τρεις από τα Τρίκαλα και δύο από τη Λάρισα), εντοπίστηκαν πριν λίγη ώρα σε ύψωμα στην περιοχή Άγιος Ιωάννης Βρύναινας, όχι μακριά από το φράγμα Μαυρομάτι και, αν και ήταν καλά στην υγεία τους, ενημερώθηκε προληπτικά το Κέντρο Υγείας Αλμυρού για να τους παραλάβει. Πρόκειται για τρεις άνδρες και δύο γυναίκες, που βρισκόταν στην περιοχή από χθες, για να κάνουν αναρρίχηση και καταρρίχηση στο φράγμα και τους έπιασε η νύχτα, με αποτέλεσμα να χαθούν, γιατί δεν ήξεραν την περιοχή.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/σώοι-οι-πέντε-ορειβάτες-που-αγνοούντα/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.