Ολονυχτία θα γίνει απόψε παραμονή Καθαράς Δευτέρας στη Βαρβάκειο Αγορά, κάτι που ούτως ή άλλως επιβάλει το «έθιμο» πολλών ετών.
Ειδικότερα, η ψαραγορά θα ανοίξει στις 10.00 το βράδυ και θα μένει ανοιχτή συνεχώς ως το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας, για να προμηθευτούν οι καταναλωτές θαλασσινά και σαρακοστιανά για τα κούλουμα.
Διαβάστε περισσότερα στο Financial Box
Πηγή: crashonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.