Το μεσημέρι του Σαββάτου ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ενόψει του κυριακάτικου ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό με τον Μάρκο Σίλβα να ανακοινώνει την αποστολή για την συγκεκριμένη αναμέτρηση, με τους Ντουρμάζ και Ομάρ να μένουν τελικά εκτός, όπως και ο Σεμπά.
Με το βάρος να πέφτει στην τακτική, οι «ερυθρόλευκοι» πραγματοποίησαν την τελευταία τους προπόνηση πριν το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Μάρκο Σίλβα ανακοίνωσε την αποστολή από την οποία απουσιάζουν τελικά ο Ομάρ και ο Ντουρμάζ αλλά και οι Ζντιέλαρ, Μπουχαλάκης και Σεμπά
Αναλυτικά η αποστολή: Μποτία, Καμπιάσο, Ντα Κόστα, Ντομίνγκεζ, Φορτούνης, Φουστέρ, Ερνάνι, Ιντέγε, Καπίνο, Κασάμι, Μαζουακού, Μιλιβόγεβιτς, Πάρντο, Πουλίδο, Ρομπέρτο, Σαλίνο, Σιόβας, Βούρος.
http://www.redder.gr/podosfairo/53596/panetoimos-o-thrylos-gia-to-dermpi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.