Προκλητικότατες δηλώσεις για την Ελλάδα, αναφορικά με το προσφυγικό, έκανε ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας Ρόμπερτ Φίτσο μιλώντας σε εφημερίδα της χώρας του.
Συγκεκριμένα, έδωσε συνέντευξη στην Hospodarske Noviny, στην οποία ανέφερε χαρακτηριστικά πως «η Ελλάδα επιβίωσε από την κρίση του χρέους. Παρά το ότι τα εμφανή σημάδια συνδέονται απευθείας με την ευρωπαϊκή οικονομική ενίσχυση, επιβίωσαν. Αν κάποιος νομίζει ότι το ελληνικό σήριαλ τελειώνει κάνει λάθος. Η Ελλάδα παίρνει τη σκυτάλη στην κρίση και τώρα μπορεί να σπάσει το «σβέρκο» της με το προσφυγική κρίση. Είναι η στιγμή που ίσως χρειαστεί η Ελλάδα να θυσιαστεί για το καλό της ΕΕ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.