Χωρίς μετρό θα μείνει αύριο Πέμπτη η πρωτεύουσα λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/blog-post_742.html
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/blog-post_742.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.