Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Χωρίς μετρό αύριο η Αθήνα

Χωρίς μετρό θα μείνει αύριο Πέμπτη η πρωτεύουσα λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.












Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/blog-post_742.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.