Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Μέσα στον Μάρτιο το «υπερταμείο» για τις ιδιωτικοποίησεις


Μέσα στον Μάρτιο αναμένεται να δημιουργηθεί το νέο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων, καθώς η κυβέρνηση προσπαθεί να κλείσει όλα τα «μέτωπα» που μένουν ανοιχτά για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, μέσα στον μήνα θα ψηφιστεί ο σχετικός ιδρυτικός νόμος, για τη μεταφορά του ΤΑΙΠΕΔ και του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας στο νέο υπερταμείο.




Πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/275239-mesa-ston-martio-to-«ipertameio»-gia-tis-idiotikopoiiseis

Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/559171/mesa-ston-martio-to-upertameio-gia-tis-idiotikopoiiseis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.