Η Ντόρα Μπακογιάννη, βουλευτής και τομεάρχης Εξωτερικών και Άμυνας της ΝΔ, δεν κρύβει πως υπό άλλες συνθήκες δεν θα ήταν συνετό να ζητεί εκλογές η αντιπολίτευση, ωστόσο, υπογραμμίζει πως η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ δεν αφήνει πολλά περιθώρια.
«Θα ήταν τουλάχιστον φαιδρό για το υπεύθυνο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επτά μήνες μετά να ζητά ξανά εκλογές. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω ότι ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Η ανεπάρκεια και η έλλειψη σχεδιασμού της παρούσας κυβέρνησης δεν έχουν προηγούμενο». Αυτό τονίζει χαρακτηριστικά σε συνέντευξη της στην εφημερίδα «Επένδυση» η κα. Μπακογιάννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.