«Χείμαρρος» ήταν ο Ιβάν Σαββίδης μετά τα όσα έλαβαν χώρα ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, δηλώνοντας -μεταξύ άλλων- πως η ομάδα του δεν πρόκειται να έρθει στην Αθήνα για τον επαναληπτικό αγώνα!
«Είχα ζητήσει μπροστά σε όλους, όμως δυστυχώς δεν βλέπουμε καμία θετική κίνηση προς τα μπροστά με αποτέλεσμα να προκληθούν αυτά τα απαράδεκτα πράγματα, που βλέπετε στον αγωνιστικό χώρο. Είχα πει στην Νέα Υόρκη, είχα εκφράσει μία άποψη, την οποία δεν την κατάλαβαν όλοι καλώς.
Σήμερα, είναι παρών εδώ το αθηναϊκό ποδόσφαιρο και το ποδόσφαιρο όλης της Ελλάδας. Κι εγώ θεωρώ ότι σε αυτό πρέπει να έρθει ένα τέλος Δεν μπορούν τέτοιοι διαιτητές να βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο.
Δηλώνω τώρα ότι δεν είμαι τέτοιος όπως νομίζουν πολλοί. Εγώ απαιτώ αμέσως να απομακρυνθούν από το ποδόσφαιρο όλοι οι διαιτητές που έχουν λερώσει το όνομα τους μπροστά στον νόμο. Ζητώ ο διαιτητής να παραιτηθεί.
Μεταφέρω τα χαιρετίσματα μου στο Λονδίνο. Σύμφωνα με πληροφορίες μου, ο Μαρινάκης είναι εκεί. Θεωρώ ότι πρέπει να σταματήσει αυτά τα απαράδεκτα πράγματα είτε να φύγει απότο ποδόσφαιρο. το παιχνίδι πρέπει να ξαναπαιχτεί με ένα διεθνή διαιτητή από το εξωτερικό.
Εμείς δεν θα πάμε να παίξουμε το δεύτερο παιχνίδι στην Αθήνα, ανεξαρτήτως της τιμωρίας που θα δεχθούμε. Δεν θα αλλάξω θέση, ότι κι αν γίνει.
Προειδοποιώ προέδρους και διαιτητές. Μην παίζετε με την φωτιά. Αν έχετε προβλήματα με την συνείδηση σας και τον νόμο να κάνετε στην άκρη. Ενεργούν με βάση τα ποινικά τους αδικήματα και τα βγάζουν στον αγωνιστικό χώρο και οδηγούν σε καταστροφικές απώλειες, ανάμεσα τους και οικονομικές.
Δεν ξέρω τι ύψους ζημιές έχουν προκαλέσει οι φίλαθλοι τους οποίους προκάλεσε ο διαιτητής. Κάποιος όμως πρέπει να πληρώσει. Για ποιο λόγο δεν αναλαμβάνει η πολιτεία την ευθύνη; Πως μπορούμε να υπομένουμε αυτά τα απαράδεκτα πράγματα;
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.