Θετικός εμφανίστηκε ο Γιώργος Παπανδρέου για συνεννόηση των προοδευτικών ...
δυνάμεων μιλώντας σε συνάντηση στελεχών του ΚΙΔΗΣΟ το μεσημέρι του Σαββάτου.
«Για να είμαστε όμως αξιόπιστοι και χρήσιμοι για τη χώρα, πρέπει να λέμε τα σύκα - σύκα και τη σκάφη - σκάφη, πρέπει να λέμε αλήθειες», τόνισε ο Γιώργος Παπανδρέου κατά τη διάρκεια της ομιλίας του.
Εξήγησε την απάντηση που έστειλε αμέσως στην επιστολή της Φώφης Γεννηματά με την οποία προσκαλούσε το ΚΙΔΗΣΟ να προσέλθει στη συγκρότηση επιτροπής για την Προγραμματική Συνδιάσκεψη που θα οδηγήσει σε νέο πολιτικό φορέα .
Ο Γιώργος Παπανδρέου είπε συγκεκριμένα: «Ο προοδευτικός χώρος δεν μπορεί να περιοριστεί σε ρόλο τρίτου ή όποιου άλλου πόλου, αλλά να καταστεί ο κυρίαρχος ιδεολογικά και πολιτικά. Αναβαπτισμένος στην κολυμβήθρα των αρχών και των αξιών μας. Και θέλω να γνωρίζετε ότι, απάντησα αμέσως, γιατί οι ιστορικές περιστάσεις απαιτούν καθαρό λόγο και πράξη. Χωρίς την παραμικρή σκιά. Δεν σας κρύβω μάλιστα ότι, επιθυμία μου είναι, οι όποιες συναντήσεις να γίνουν αν είναι δυνατόν ακόμη και ανοιχτές, μέσω του Διαδικτύου, ώστε όλοι να μπορούν να παρακολουθούν αλλά και να συμμετέχουν, διαμορφώνοντας βέβαια τις κατάλληλες προϋποθέσεις γι' αυτό.
Από την πλευρά μου, επιθυμώ να τονίσω τα εξής: Σε ό,τι με αφορά, σε ότι αφορά το ΚΙΝΗΜΑ μας, επιθυμώ όλα να είναι γνωστά σε όλους τους πολίτες. Τίποτα στο παρασκήνιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/blog-post_193.html
δυνάμεων μιλώντας σε συνάντηση στελεχών του ΚΙΔΗΣΟ το μεσημέρι του Σαββάτου.
«Για να είμαστε όμως αξιόπιστοι και χρήσιμοι για τη χώρα, πρέπει να λέμε τα σύκα - σύκα και τη σκάφη - σκάφη, πρέπει να λέμε αλήθειες», τόνισε ο Γιώργος Παπανδρέου κατά τη διάρκεια της ομιλίας του.
Εξήγησε την απάντηση που έστειλε αμέσως στην επιστολή της Φώφης Γεννηματά με την οποία προσκαλούσε το ΚΙΔΗΣΟ να προσέλθει στη συγκρότηση επιτροπής για την Προγραμματική Συνδιάσκεψη που θα οδηγήσει σε νέο πολιτικό φορέα .
Ο Γιώργος Παπανδρέου είπε συγκεκριμένα: «Ο προοδευτικός χώρος δεν μπορεί να περιοριστεί σε ρόλο τρίτου ή όποιου άλλου πόλου, αλλά να καταστεί ο κυρίαρχος ιδεολογικά και πολιτικά. Αναβαπτισμένος στην κολυμβήθρα των αρχών και των αξιών μας. Και θέλω να γνωρίζετε ότι, απάντησα αμέσως, γιατί οι ιστορικές περιστάσεις απαιτούν καθαρό λόγο και πράξη. Χωρίς την παραμικρή σκιά. Δεν σας κρύβω μάλιστα ότι, επιθυμία μου είναι, οι όποιες συναντήσεις να γίνουν αν είναι δυνατόν ακόμη και ανοιχτές, μέσω του Διαδικτύου, ώστε όλοι να μπορούν να παρακολουθούν αλλά και να συμμετέχουν, διαμορφώνοντας βέβαια τις κατάλληλες προϋποθέσεις γι' αυτό.
Από την πλευρά μου, επιθυμώ να τονίσω τα εξής: Σε ό,τι με αφορά, σε ότι αφορά το ΚΙΝΗΜΑ μας, επιθυμώ όλα να είναι γνωστά σε όλους τους πολίτες. Τίποτα στο παρασκήνιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/blog-post_193.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.