Η Ντορέττα Παπαδημητρίου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Αποκαλυπτικά για την εκπομπή "Καλημερούδια" και το τηλεοπτικό της μέλλον.
«Είμαι συνηθισμένη στην κριτική, δεν με πτοεί και δεν με κάνει να χάνω τον στόχο μου... Δεν θα άλλαζα τίποτα από το πρωινό αυτή τη στιγμή... Νομίζω ότι έχουμε φτιάξει μια πολύ ωραία εκπομπή που χρειάζεται εξάσκηση και δουλειά... Οφείλω να πω ένα "ευχαριστώ" στο κανάλι, διότι μας δίνει το χρόνο και την εμπιστοσύνη να δουλέψουμε, να συνεχίσουμε και να δοκιμαστούμε, παρότι στην αρχή ξεκινήσαμε πολύ μέτρια στα νούμερα... Αυτό το πράγμα επιβραβεύεται και λειτουργεί, αλλά είχαμε και το χρόνο από το κανάλι... Δεν πέρασαμε από το μυαλό μου ποτέ ότι θα κοπεί η εκπομπή, γιατί δεν είχαμε τέτοια κρούση από το κανάλι... Επίσημη συζήτηση για του χρόνου δεν έχει γίνει, η πρόθεση από την αρχή ήταν να χτίσουμε ένα πράγμα που να έχει διάρκεια... Τώρα κανείς δεν ξέρει...» είπε η ίδια.
Πηγή: http://www.entertv.gr/article/402333/i-ntoretta-papadimitrioy-gia-ta-kalimeroydia-episimi-syzitisi-gia-toy-hronoy-den-ehei
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.