«Είμαστε σε πόλεμο», είπε χαρακτηριστικά ο Γάλλος Πρωθυπουργός, Μανουέλ Βαλς, μετά τις επιθέσεις στη Βελγική πρωτεύουσα.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε δήλωσε: «Απέναντι σε αυτόν τον πόλεμο πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή ανά πάσα στιγμή. Εμείς θα συνεχίσουμε να επαγρυπνούμε και να κινητοποιούμαστε εναντίον αυτής της απειλής. Ο κίνδυνος είναι ακόμη πιο υψηλός τώρα, μετά και τις επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι δυνάμεις είναι σε επιφυλακή για οποιαδήποτε απειλή».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.