Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016 στις 6 μ.μ.
ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ "Κυπαρίσσι ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ"Χωρίς τυμπανοκρουσίες και μακρυά από "κομματικές εκδηλώσεις"
Παμε και ανάβουμε ένα κεράκι στο δέντρο που ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ 4/4/2012 σκοτώθηκε ο συνταξιούχος Αγωνιστής ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΎΛΑΣ στην πλατεία Συντάγματος.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ
«Χρωστάμε σ” όσους ήρθαν, πέρασαν, θα “ρθούν, θα περάσουν. Κριτές, θα μας δικάσουν, οι αγέννητοι, οι νεκροί».
( Κωστής Παλαμάς )
το σημείωμα που άφησε :
«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτήν. Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ), δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος, πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου. Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου)».
ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΕΙ ΟΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΕΙ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ) ΑΠΛΩΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ 6μμ
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ..ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ..: https://web.facebook.com/events/1526291491011703/
http://www.ertopen.com/news/ellada/item/38875-anaboyme-fetos-ena-keraki-gia-ton-agwnisth-dhmhtrh-christoyla-deytera,4-aprilioy-2016-stis-6-m-m-sto-syntagma

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.