Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Ξανάπιασε δουλειά ο μετροπόντικας της Θεσσαλονικής - Έτοιμο το 2020 το μετρό

Μετά από 4 χρόνια που ο μετροπόντικας της Θεσσαλονίκης είχε πέσει σε «χειμερία νάρκη», ξύπνησε σήμερα και ξανάπιασε δουλειά.
Ο «Ηρακλής», όπως ονομάζεται, θα σκάβει με ταχύτητα 10 μέτρων ανά ημέρα και εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας, ο«Ακτωρ», ώστε σταδιακά να δοθεί υπόσταση στη διπλή σήραγγα της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Φιλοδοξία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και του ΑΚΤΩΡΑ το μετρό να έχει παραδοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης μέσα στο 2020.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.