Ένας 15χρονος βρέθηκε νεκρός από διασώστες του ΕΚΑΒ στην περιοχή της Βάρης.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε τηλεφώνημα από φίλο του στο ΕΚΑΒ γύρω στις 9 το βράδυ. Όταν έφθασε το ασθενοφόρο οι διασώστες εντόπισαν μέσα στο σπίτι τον ανήλικο σε άσχημη κατάσταση. Το άτομο που τηλεφώνησε δήλωσε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο φίλος του είναι πακιστανικής καταγωγής. Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία που διεξάγει έρευνες. Ήδη εξετάζονται τρεις πακιστανοί. Δεν έχει γίνει γνωστό αν ο νεαρός ήταν νεκρός ή άφησε την τελευταία του πνοή κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο.
Κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά την πρώτη εξέταση διαπιστώθηκαν σημάδια σεξουαλικής κακοποίησης πάνω του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.