Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

ΑΔΕΔΥ: Συλλαλητήριο και στάση εργασίας τη Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι


Παναττική στάση εργασίας προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη από τις 12.00 το μεσημέρι μέχρι τη λήξη λειτουργίας ωραρίου των υπηρεσιών αντιδρώντας στο ασφαλιστικό.



Αναλυτικά στο http://www.makeleio.gr/?p=570841

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.