Τρίτη 23 Φεβρουαρίου χθες και οι δύο πρωινές εκπομπές, το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 και τα "Καλημερούδια" του Mega, ρίχτηκαν ξανά στη "μάχη" της τηλεθέασης.
Η εκπομπή του ΑΝΤ1 τερμάτισε πρώτη, τόσο στο γενικό σύνολο, όσο και στο 15-44, σημειώνοντας ελαφρά πτώση, ωστόσο.
Πιο συγκεκριμένα, στο γενικό σύνολο η εκπομπή των Λιάγκα-Σκορδά συγκέντρωσε 24,8%, με εκείνη της Ντορέττας Παπαδημητρίου να σημειώνει 12,8%.
Όσον αφορά, τώρα, το νεανικό κοινό 15-44, εκεί το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 έκανε 22,5%, ενώ τα "Καλημερούδια" συγκέντρωσαν 11,9%.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.