Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Έτοιμη για χρήση video replay η Bundesliga

Την Πέμπτη αποφασίστηκε ομόφωνα από το ΔΣ της γερμανικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας η χρήση video replay στα παιχνίδια της Bundsliga για τα δύο επόμενα χρόνια

Έτοιμη για χρήση video replay η Bundesliga
Η DEF θα υποβάλλει τώρα σχετική αίτηση μαζί με τη FIFA, ώστε να συμμετάσχει στην πιλοτική φάση της χρήσης της διαδικασίας, εφόσον όμως το εγκρίνει η IFAB στο ετήσιο συνέδριο της στις 5 Μαρτίου

Η χρήση του video replay θα ενσωματωθεί στην υπόλοιπη διαιτητική ομάδα κάθε αγώνα της μεγάλης κατηγορίας του γερμανικού ποδοσφαίρου, ώστε να αποφεύγονται τελείως οι λάθος αποφάσεις των ρέφερι.


πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.