«Επαναπατρισμός» στη δημοσιογραφία για την μέχρι πρότινος διευθύντρια του γραφείου τύπου
του κόμματος.Οι εκτεταμένες αλλαγές που έγιναν σε αυτόν τον τομέα με την έλευση του
Κυριάκου Μητσοτάκη, έφεραν μεταξύ άλλων και την αποχώρηση της Πηνελόπης Γαβρά από το
πόστο που κατείχε. Με εκείνη όμως να βρίσκει γρήγορα νέα μιντιακή στέγη.
Έτσι, από σήμερα Τρίτη 9 Φεβρουαρίου, βρίσκεται πλέον στο πρόγραμμα του Real FM κάθε μέρα
6-8 το πρωί, στο πλευρό του Γιώργου Χουδαλάκη αντί της Μάρως Λεονάρδου.
πηγή: www.e-tetradio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.