Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Η πιο σπουδαία υπογραφή των Lakers




Δεν αρκεί να είσαι σπουδαίος στη δουλειά σου, πρέπει να είσαι και σπουδαίος άνθρωπος. Οι Lakers έδωσαν το πιο όμορφο συμβόλαιο στην ιστορία τους (VIDEO).


Ανθρωπιά. Μια λέξη, μια έννοια που συχνά πυκνά βάζουμε στο περιθώριο. Οι Lakers είναι ένα από τα 2-3 πιο δημοφιλή franchise στο ΝΒΑ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επαναπαύονται στην δόξα τους. Προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο ενεργοί σε κοινωνικά θέματα και πριν από λίγες μέρες προσέφεραν το πιο όμορφο συμβόλαιο στην ιστορία του συλλόγου. Υπέγραψαν μονοήμερη συμφωνία με τον 18χρονο Yitzi Teichman, ένα παιδί που αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας και τον έβαλαν στο ρόστερ για το ματς με τους Hornets.
"Ανθρωποι που έκαναν παρόμοια επέμβαση στον εγκέφαλο, κατέληξαν σε αναπηρικά καροτσάκια. Αλλοι πέθαναν. Εγώ είμαι τυχερός. Είμαι ευλογημένος που μπόρεσα να μπω στο αεροπλάνο για να έρθω στο Los Angeles" δήλωσε στους δημοσιογράφους που έδωσαν το παρόν στην παρουσίασή του από τον GM Mitch Kupchak και αστειεύθηκε λέγοντας πως: "Γεννήθηκα φαν των Lakers. Η πρώτη λέξη που είπα ήταν "Kobe". Αλήθεια".
Ο Yitzi Teichman βρέθηκε στα αποδυτήρια, προετοιμάστηκε για το ματς, έκανε προθέρμανση με τους παίκτες των Lakers, έβαλε αρκετά σουτ και απόλαυσε κάθε στιγμή. Πριν από 10 μήνες ήξερε ότι μπορεί και να μην καταφέρει να ξυπνήσει από το χειρουργείο για την αφαίρεση ενός όγκου από τον εγκέφαλο. Σήμερα απολαμβάνει την καθημερινότητά του, δηλώνει "άρρωστος" με την ομάδα του Los Angeles και θα θυμάται για το υπόλοιπο της ζωής του αυτή την σπουδαία κίνηση που τον έκανε να αισθανθεί έστω και για λίγες ώρες επαγγελματίας.

πηγή: http://nba.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.