Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Κως: «Πράσινο φως» για διεξαγωγή δημοψηφίσματος για τα hotspots


Η διαμάχη για την κατασκευή κέντρου πρώτης υποδοχής για πρόσφυγες στην Κω προκαλεί έντονη τοπική διαμάχη στο νησί, με σοβαρές συνέπειες για τον τουρισμό στο νησί, όπως προειδοποιούν ξενοδόχοι και έμποροι.

Ο Δήμος, που συνεχίζει την πολεμική έναντι των σχεδίων της κυβέρνησης για υλοποίηση των δεσμεύσεων της χώρας προς την ΕΕ, προχώρησε στην υπερψήφιση της πρότασης του δημάρχου Γιώργου Κυρίτση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος.
 
Το δημοτικό συμβούλιο έδωσε το «πράσινο φως» με απόλυτη πλειοψηφία δύο τρίτων, παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με τον δημοτικό ραδιοτηλεοπτικό σταθμό του νησιού, ο πρόεδρος του Δ.Σ. Νίκος Μυλωνάς διαφώνησε τονίζοντας ότι ένα δημοψήφισμα θα διχάσει περισσότερο την τοπική κοινωνία ρίχνοντας «λάδι στην φωτιά».
 
Την ίδια ώρα, οι τοπικοί φορείς ζητούν να πέσουν άμεσα οι τόνοι αλλά και να προχωρήσει η κατασκευή του κέντρου, προκειμένου να διασφαλιστεί η θετική εικόνα του νησιού στο εξωτερικό, καθώς ήδη οι κρατήσεις δείχνουν να έχουν υποστεί πλήγμα.



Περισσότερα στο www.stokokkino.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.