Άρχισε η αποστολή της νατοϊκής δύναμης στο Αιγαίο για τη διακοπή των γραμμών που χρησιμοποιούν οι δουλέμποροι.
Συγκεκριμένα, η καναδική φρεγάτα HMCS-Fredericton βρίσκεται κοντά στην περιοχή της Λέσβου. Η γερμανική φρεγάτα fgs-bonn, υπό την τακτική διοίκηση της οποίας τελεί η νατοϊκή αποστολή, ανεφοδιάστηκε στη Σούδα και θα πλεύσει προς το κεντρικό Αιγαίο, ενώ τουρκική φρεγάτα TCG-Barbaros-(F-244) και η ελληνική φρεγάτα ΣΑΛΑΜΙΣ έχουν επιστρέψει για ανεφοδιασμό, ώστε τις επόμενες ημέρες να επαναλάβουν τη δράση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.